نوشته شده توسط : iranfoodex

بسیاری از روغنهای گیاهی واقعا از گیاهان بوجود می آیند که بو ندارند و در مشکلات پوستی و دردهای بدنی مورد استفاده قرار می گیرند و چون طبیعی هستند هیچگونه ضرری بوجود نمی آورند و زود وارد پوست میشوند در این بخش به معرفی برخی از روغنهای گیاهی و کاربرد آنها میپردازیم

برخی روغن‌ها در عطر درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. غلظت آنها معمولاً به حدی زیاد است که به صورت مستقیم روی سطح پوست قرار نمی‌گیرد و باید پیش از مصرف رقیق شوند، نام دیگر این روغن‌ها، روغن حامل است. ترکیبات اصلی این روغن‌ها برای حفظ سلامت ما بسیار مفیدند و به زیبایی ظاهری نیز کمک می‌کنند. رایج‌ترین روش، استفاده از روغن‌های حامل و ترکیب کردن آنها با روغن‌های اصلی است؛ چرا که این روغن‌ها بسیار غلیظ هستند. تنوع بو و رایحه نیز در بین آنها فراوان است. معروف‌‌ترین آنها روغن رزماری و نعنا است. برخی از آنها فقط برای مصارف خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ مثل روغن چوب صندل. استفاده از این روغن‌ها به صورت ترکیبی، برای ماساژ دادن پوست بسیار مناسب است. گاهی فقط یک قطره از روغن‌های حامل می‌تواند برای تمام سطح پوست بدن کافی باشد. یک روش دیگر برای استفاده از روغن‌های حامل، ترکیب آنها با روغن‌های گیاهی است. برای انجام این کار، گیاهان تازه یا خشک را در ظرفی ریخته درِ آن را محکم ببندید و بعد روی سطح آن را با روغن پایه بپوشانید بعد از یکی دو هفته روغن بو و رایحه آن گیاه و البته سایر خواص درمانی آن را جذب می‌کند.

روغن‌های حامل یا روغن‌های پایه، از گیاهان متفاوتی به دست می‌آیند که اغلب بی‌بو هستند و همین بی‌بو بدن باعث می‌شود که بتوانند بو و رایحه روغن ترکیبی را به خود بگیرند. روغن‌های پایه خیلی راحت و سریع جذب پوست می‌شوند و تأثیر طولانی مدت دارند. این روغن‌ها را باید در نقاط خشک، خنک و تاریک نگهداری کرده زیرا نورخورشید و گرما باعث فعال شدن ترکیبات آنها می‌شود و برخی فعل و انفعالات در آنها رخ می‌دهد.

کسب اطلاعات لازم در باره ی دستگاه روغن گیری خانگی



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

 

دستگاه شیرینگ پک مینی تونلی مورد کاربرد جهت کارخانجات یا واحد های تولیدی می باشد که حجم تولید نسبتا بالایی را دارا می باشند. در شیرینگ مینی تونلی دوخت و برش محصول به صورت اتوماتیک توسط نوار نقاله به داخل تونل هدایت می گردد و پس از شیزینگ شدن از انتهایدستگاه بسته بندی خارج می گردد.

توان مصرفی این مدل شیرینگ پک ۴ تا ۴/۵ کیلووات می باشد

ولتاژ ورودی آن نیز ۳ فاز می باشد

ابعاد این دستگاه بسته بندی نیز ۱۱۵۰*۳۰۰*۷۰۰ میلی متر می باشد

رنگ بدنه دیتگاه شیرینگ پک مینی تونلی استاتیک ضد ضربه در سه رنگ سفید،آبی و نارنجی می باشد

ابعاد فرم دوخت آن نیز ۵۳۰*۳۶۰ میلی متر است

حداکثر ارتفاع محصول ۲۵۰ میلی متر و حداکثر عرض محصول می تواند ۵۰۰ میلی متر باشد

مزایای دستگاه شیرینگ پک مینی تونلی مدل TP-113

از مزایای دستگاه شیرینگ پک مینی تونلی می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع بسته به صورت مکانیکی در این دستگاه بسته بندی اشاره نمود

این دستگاه بسته بندی دارای دو مگنت می باشد که مورد کاربرد جهت پایین نگه داشتن درب کابین در زمان دوخت و برش می باشند

شیرینگ مینی تونلی دارای سوراخ کن فیلم جهت بالا بردن کیفیت شیرینگ می باشد

همچنین قابلیت تنظیم سرعت نوار نقاله تونل حرارتی وجود دارد

قابلیت استفاده از دوخت یا تونل به تنهایی به دلیل دو تکه بودن دستگاه



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

تفاوت اصلی پرینتر های سوزنی در نحوه‌ی چاپ است. این چاپگر ها دارای یک نوار آغشته به جوهر است که معمولا از جنس نوع خاصی از پارچه است و پرینتر با ضربه زدن به این نوار، نوشته‌های مختلف را چاپ می‌کند. این نوع پرینترها برای چاپ تصاویر اصلا مناسب نیستند و بیش‌ تر مثل یک ماشین تایپ با سرعت پایین عمل می‌کنند. با توجه به پیشرفت فناوری، کاربرد این نوع پرینترها تا حدود زیادی محدود شده است اما چاپگرهای سوزنی هنوز هم برای برخی ادارات که از سیستم‌های خاص یا قدیمی استفاده می‌کنند، بهترین گزینه به حساب می‌آیند.

کسب اطلاعات لازم درباره ی دستگاه جت پرینتر



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

 

در حالیکه بر روی در نصب شده، پرده هوا یک جریان هوا صادر می کند که به طور زاویه دار به زمین می رسد و به دو جریان هوای جداگانه تقسیم می شود. توسط تنظیم صحیح سرعت هوا و زاویه نازل تخلیه، یک جریان هوا برای بالانس در مقابل هوا ایجاد می شود که سعی به ترک کولر یا فریزر دارد، در حالیکه دیگری هوایی که در حال داخل شدن است خنثی می کند. تنظیم و انتخاب صحیح سایز پرده هوا برای هر پروژه ای جداگانه باید لحاظ شود تا جریان هوای دلخواه و مناسب سایز منزل با توجه به اختلاف فشار محیط ایجاد شود . زاویه جریان هوا با پاگرد باید تقریبا 20 درجه باشد. در این زاویه ، هوا به دو بخش تقسیم می شود در مقابل پا گرد در به زمین می رسد. یک بخش از راه در به طرف خارج می رود . بخش دیگر به سمت داخل می آید و باید سرعتی داشته باشد که فشار سرعت با فشار جاذبه مشخص هوا در فریزر یا کولر برابری کند. علاوه بر نازل تخلیه، حجم هوای ورودی به پرده هوا در نازل نیز باید با دقت تنظیم شود. (کولر / فریزر باید در درجه حرارت عملکرد قبل از تنظیم شدن نرمال باشند). هنگامیکه پرده هوا به طور مناسب بالانس باشد توسط یک تکه دستمال می توان نشان داد که هیچ هوایی به سمت داخل یا خارج اتاق سرد وزیده نمی شود. 

 



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

گندم محصول اصلی زراعی در ایران است که تولید سـالانه آن 5.13 میلیون تن میباشد و 4/72 درصد از کل سطح زیرکشت محصـولات زراعی و باغی را به خود اختصاص میدهدکه معادل 6 میلیون هکتـار گزارش شده است

سطح زیر کشت گنـدم در حـال حاضـر 6375 هـزار هکتـار معادل 3/12 میلیون تن گزارش شده است و عملکرد گندم آبی کشور 3455 کیلوگرم و عملکرد گندم دیم 3/976 کیلوگرم در هکتار مـی - باشد. هر سال حدود 20 درصد از گندم تولید شده در ایران به صورت ضایعات در مراحل مختلف از کاشت گندم تا مصرف نان به هدر مـی - رود (پایگاه اطلاع رسانی مجري طرح گندم، 1389 .( هر فرد ایرانی حدود 400 گرم در روز نان مصـرف مـی کنـد و بـا توجه به اینکه هر 100 گرم نان 470 کالري انـرژي تولیـد مـی کنـد، میتوان گفت هر ایرانی حدود 1100 کالري انرژي و 60 تا 65 درصد پروتئین مورد نیاز روزانه خود را از طریق مصرف نان دریافت میکند. افزایش تولید در غلات و توسعه دینامیکی محصولات کشـاورزي نیاز براي ساخت ماشینهاي مدرن و کارآمد تمیزکننـده - جداکننـده را بیشتر میکند

کسب اطلاعات لازم درباره ی دستگاه بوجاری



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

 

تصفیه آب یکی از مهمترین فاکتور ها در توسعه و بهینه سازی صنعت مرغداری به حساب می آید. در واقع نمی توان در خصوص توسعه و بهبود صنعت مرغداری صحبت کرد در حالی که اشاره ای به تصفیه آب آشامیدنی جوجه ها نکرد.
بیش از 80 درصد وزن بدن جوجه های یک روزه از آب تشکیل شده است. در مرغ های گوشتی بیش از 70 درصد وزن بدن از آب تشکیل شده است. در واقع به ازای هر یک کیلو افزایش وزن در مرغ های گوشتی ، حدود 4 لیتر آب مصرف می شود. مانند هر موجود زنده دیگری در بدن جوجه ها و مرغ ها ، کمبود آب و همچنین مصرف آب ناسالم باعث بروز بیماری و در موارد حاد می تواند منجر به تلف شدن جوجه ها شود.
آب یک حلال عمومی محسوب می شود و به همین کیفیت آن تاثیر زیادی بر عملکرد جوجه های گوشتی دارد. عملکرد طیور بستگی زیادی به کیفیت آب دارد. کیفیت پایین آب می تواند در هضم غذا تداخل ایجاد کرده و رشد جوجه ها را تحت تاثیر قرار دهد.
چنانچه کل جامدات محلول در آب (TDS) بالا باشد نه تنها اثرات نامطلوب بر متابولیسم جوجه ها خواهد گذاشت بلکه با رسوب گذاری در تجهیزات آب رسانی و نیپل ها (پستانکی ها) باعث خرابی آنها می شود. علاوه بر این سختی آب باعث کاهش راندمان مواد ضدعفونی کننده ، داروها و واکسن ها می شود.
یکی از معتبر ترین تحقیقات خصوص اثر کل جامدات محلول در آب (TDS) بر عملکرد جوجه های گوشتی توسط گروهی از محققان دانشگاه صنعتی اصفهان انجام شده است . طی این پژوهش ، محققان تاثیر آب آشامیدنی مناطق مختلف را بر رشد و سلامتی جوجه ها مورد مطالعه قرار داده اند.
مناطق مورد مطالعه عبارت بودند از : اصفهان (TDS<1000 PPM ) نجف آباد (TDS=1500 PPM) اردستان (TDS=4200 PPM) جرقویه (TDS=3500 PPM) میمه (TDS=4500 PPM) شهرضا (TDS=5800 PPM)
آزمایشها با انتخاب 288 جوجه که در فاصله 7 تا 56 روزگی بودند و با یکنواخت کردن عوامل محیطی و ژنتیکی در یک سالن دارای شرایط یکسان و با سه بار تکرار انجام شده است.

کسب اطلاعات لازم در باره ی دستگاه پرده هوا



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

در راستای پاسخگویی به نیاز شما هموطنان عزیز، صنعت کاران متحد دستگاه سبزی خردکن جهت شستشو، ضدعفونی، آبگیری و سبزی­خردکن با همکاری گروهی از  کارشناسان خبره در زمینه­ها و شاخه­های مرتبط و متناسب در هدف کاهش قابل ملاحظه در مصرف انرژی، هزینه تولید وعدم آلودگی محیط زیست را به صورت تمام استیل طراحی و ساخته شده ارائه می­نماید.

دستگاه سبزی خردکن متشکل ازخطوط فرآوری انواع سبزیجات برگی و ریشه­ای جهتخرد­کردن سبزی و میوه­جات به همراه خطوط تمام مکانیزه شستشو و ضدعفونی جهت حذف کامل انواع باکتری، قارچ، ویروس، انگل، کودها و سموم کشاورزی و شیمیایی توسط سیستم چرخش آب جهت حذف کامل آلودگی­های فیزیکی جهت افزایش ماندگاری میوه و سبزیعمل میکند.

کسب اطلاعات لازم درباره ی دستگاه بسته بندی ساشه



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

شرکت صنعت کاران متحد طراح ، سازنده و صادر کننده خط بسته بندی حبوبات و حشکبار و انواع ماشین آلات بسته بندی حبوبات و خشکبار و انواع ماشین آلات بسته بندی محصولات غذایی می باشد .

خط پاک کنی و بسته بندی انواع حبوبات از جمله نخود، لوبیا چیتی،لوبیا قرمز،لوبیاسفید،لوبیا چشک بلبلی،

عدس،لپه،ارزن،باقلاخشک و خشکبار مناسب جهت سورت و بسته بندی نخود، لوبیاچیتی، لوبیاقرمز، لوبیا سفید، لوبیا چشم بلبلی

برنج، جو ، ذرت، ماش، و انواع بادام هندی، درختی، کوهی، پسته کوهی، پسته اکبری، پسته فندقی

پسته کله قوچی، تخم آفتابگردان، تخم کدو،فندق، آلو،آلوچه، چلغوز، تخمه ژاپنی،نخودچی وغیره می باشد.

پاک کنی و بسته بندی حبوبات و خشکبار به صورت تمام اتوماتیک می باشد و نحوه ی چیدمان ماشین آلات در خط پاک کنی وبسته بندی حبوبات وخشکبار به صورتهای مختلف قابل انجام می باشد.

سیستم پاک کنی و بسته بندی حبوبات وخشکبار تولیدی شرکت صنعت کاران متحد به صورت کاملا اتوماتیک بوده و با رعایت اصول و استانداردهای بهداشتی تمام ماشین آلات مربوط به این خط ازبهترین و با کیفیت ترین برند ها تولید می گردند.

کسب اطلاعات لازم درباره ی دستگاه بسته بندی ساشه



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

 

 

دستگاه پرکن پمپی جهت پرکردن مایعات غلیظ و نیمه غلیظ داخل ظروف پلی اتیلن،پت،pp و شیشه در احجام 200 الی 20000 cc مناسب میباشد.

دستگاه پرکن پمپی خطی مایعات غلیظ و نیمه غلیظ بصورت اتومات و نیمه اتومات از یک تا ده نازل میباشد.   پرکن های مایع دارای سه متر نوارنقاله مجهز به اینورتر و تمامی اجزاء در تماس با مواد از جنس استیل 304 نگیر میباشد.مخزن دستگاه پرکن پمپی دارای کنترلر سطح بوده و بعلت استفاده کردن از درایو روی موتور کوپله شده به پمپ تزریق مواد بسیارکم صدا میباشد. تابلو برق از جنس پلی استر ضدجرقه و مجهز به PLC بوده و سیستم دکل و بازوبسته شدن نازلها پنوماتیک می‌باشد.               

تعداد نازلهای دستگاه  از یک الی ده نازل بنا به سفارش و در خواست مشتری با احتساب راندمان تولید مورد نیاز میباشد.

 

پرکن تک نازله         :    تا 300      ظرف یک لیتری در ساعت

پرکن دو نازله          :    تا 700      ظرف یک لیتری در ساعت

پرکن چهارنازله         :   تا 1100     ظرف یک لیتری در ساعت

پرکن شش نازله       :   تا 1300     ظرف یک لیتری در ساعت

پرکن هشت نازله     :   تا 1700     ظرف یک لیتری در ساعت

کسب اطلاعات لازم درباره ی دستگاه پرکن



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

 

تونل شرینک پک جهت بسته بندی انواع محصولاتی که از جنس فیلم های pvc, pof, PP, و PE می باشد استفاده می شود.

تونل شرینک پک قابلیت هماهنگ شدن با سیستم های دوخت را به صورت اتومات دارند
تونل شرینک پک قابلیت استفاده به صورت تکی را دارا می باشند.
تونل شرینک پک برای کارخانجاتی که از دستگاه دوخت استفاده نمی کنند و لفاف را به صورت دستی روی محصول قرار می دهند  مناسب است.
تونل شرینک پک به صورت سفارشی با ابعاد مختلف قابل طراحی و ساخت می باشند.
تونل شرینک پک در رنگهای سفید و سیاه موجود است.
تونل شرینک پک به صورت رومیزی و پایه دار موجود است

کسب اطلاعات لازم درباره ی شرینک پک
شرینگ پک
دستگاه شرینک



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

 جت پرینتر تخم مرغ تک رنگ مدل GSM-egg jet

Egg Jet Printer(GSM-JET)
•بدون نیاز به سورت  تخم مرغ ( بدون شکستگی به علت متحرک بودن هدها) 
•سرعت چاپ 300 کارتن در ساعت 
•مجهز به کانوایر ۲ متری به عرض شانه تخم مرغ 
•دارای ۲ زبان فارسی و لاتین ( قابل اضافه نمودن زبانهای دیگر) 
•رزولیشن چاپ 180 DPI
•قابلیت درج آرم استاندارد و لوگو 
•قابلیت چاپ هم زمان ۴ سطر پیغام 
•امکان تغییر تاریخ تولید و انقضاء بدون دخالت اپراتور ( بصورت اتوماتیک) 
•دارای شمارشگر ( چاپ Counter) 
•۱۴ فونت فارسی و لاتین 
•دارای ۴۴ حافظه نگهداری پیغام 
•دارای حافظه شمارشگر کلی و جزئی 
•امکان کنترل چاپ تا ۹ درجه پررنگی 
•قابلیت چاپ از ۱ الی ۴ سطر با ارتفاع ۱۷ میلیمتر 
•تغییر اتوماتیک تاریخ و ساعت بدون دخالت کاربر 
•کلید فارسی و صفحه نمایش بزرگ و منوی فارسی 
•هزینه بسیار پایین ( تعمیر و نگهداری بسیار ساده کم خرج و ارزان) 
•منحصر بفرد از نظر ( قیمت ، سرعت ، دقت ، کیفیت و هزینه های جانبی) 
•دارای بدنه استنلس استیل مناسب جهت محیط های مرطوب 
•دارای استانداردCEاروپاCSAامریکا وULکانادا 
کسب اطلاعات لازم درباره ی جت پرینتر


:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

پرده هوا جهت سردخانه ها

یکی از کاربردهای مهم پرده هوا جهت درب های سردخانه ای است. اصولا به واسطه باز بودن درب های سردخانه که عموما در هنگام تخلیه و بارگیری صورت می گیرد در معرض اتلاف برودتی زیادی هستیم. این موضوع بخصوص در مواردی که اختلاف درجه حرارت بیرون و داخل سردخانه بیشتر باشد خود را عیان تر می سازد.توجه به نکات زیر جهت نصب پرده هوای سردخانه مهم خواهد بود .

- در سردخانه های بالای صفر نصب در داخل توصیه می گردد.

- در سردخانه زیر صفر ( به جهت امکان یخ زدن پروانه دستگاه ) نصب در بیرون توصیه می گردد.

- نصب دستگاه های با سرعت بالا در سردخانه ها توصیه نمی گردد. چونکه مولفه باد برگشتی که بر کف زمین می خورد خود باعث اتلاف حرارت می گردد.

- پرده هوا با سیستم اتوماتیک در هنگام باز وبسته شدن درب سردخانه ای پیشنهاد می گردد.

- توجیه اصلی پرده هوای سردخانه علاوه بر حفظ کیفیت کالای انبار شده ؛ صرفه جویی در مصرف انرژی و اتلاف برودتی می باشد. از این منظر هزینه نصب پرده هوا در کوتاه مدت قابل برگشت می باشد.

- بدیهی است در محل درب گرمخانه ها ( کارخانجات لبنیات و ... ) توصیه می شود.

کسب اطلاعات لازم درباره ی دستگاه پرده هوا



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

تاثیرات کلان اقتصادی روش های روغن کشی متداول کهن در سنجش با روش سرد بر جامعه:

۱- در روش جدید روغن کشی با استفاده از دستگاه روغن کشی به این مهم اشاره میشود که از برونرفت ارز جهت پالایش روغن ها ممانعت میشود.
۲- مصارف انرژی صرفا به برق خاتمه می شود و در نتیجه از مصرف انرژی در تقسیم پخت دانه های روغنی که معمولا توسط سوخت های فسیلی سپریدن می شود بازداری می گردد و بدین لحاظ از آلودگی هوا و آب و محیط زیست و سایر عوارض آن بازداری شده و کارخانه ها تولیدی و روغن کشی به طریق سرد در طبقه صنایع سبز پیمان میگیرند.
۳- مسلما از بروز مرض های پیوسته با روش گرم برای مثال چربی خون –انسداد عروق قلبی – سکته سرطانهای سینه و دیگر عوارض جانبی جلوگیری میکند و طبعا هرینه های درمانی آن که بیشتر بصورت ارز هم میباشد در این تقسیم حذف میگردد.

 کسب اطلاعات لازم درباره ی دستگاه روغن گیری
دستگاه روغن گیری صنعتی
دستگاه روغن گیری خانگی
 



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

انواع دستگاه جت پرینت جوهر افشان غیر تماسی بر اساس نحوه استفاده و اندازه دستگاه

1) جت پرینترهای صنعتی ثابت جهت نصب کنار خط تولید برای پرینت غیر تماسی با تیراژ بسیار بالا در اشل صنایع بزرگ (برای خطوط تولید با ظرفیت چند هزار تا چند ده و چند صد هزار تولید در روز) - جت پرینتر هیتاچی از جمله این دستگاه‌های صنعتی پرتیراژ می‌باشد.

2) جت پرینترهای دستی (جت پرینت پرتابل): جت پرینتر دستی کوچک به صورت پرتابل و قابل حمل توسط نیروی کار می‌باشد. پرینترهای دستی از قیمت پائین تری نسبت به انواع صنعتی خود برخوردارند و در صنایع کوچک و برای پرینت با تیراژ پائین (تا چند صد پرینت در روز) مورد استفاده قرار میگیرند.

3) دستگاه‌های دو حالته دستی و صنعتی تیراژ متوسط: این دستگاه‌ها از قیمت متوسط برخوردارند و برای صنایع متوسط با تیراژ متوسط مناسب می‌باشند. برخی از مدل‌های جت پرینتر اچ پی (جت پرینتر HP) از جمله این جت پرینترهای دستی و صنعتی دو حالته می‌باشند.

 

جت پرینترهای صنعتی

پرینترهای صنعتی برای پرینت در اشل صنعتی و تیراژ بالا مورد استفاده قرار میگیرند و سیستم کارکرد آنها به صورت کاملا برنامه ریزی شده، اتوماتیک و هوشمند می‌باشد. برای استفاده از این چاپگرها باید آنها را بر روی پایه‌ای مخصوص و مستحکم در کنار خط تولید و با فاصله بسیار اندک از خط تولید نصب و کالیبره کرد. هد این دستگاه‌ها که محل خروج  جوهر می‌باشد باید نزدیک به محصولات روی خط تولید باشد. با عبور محصولات بر روی خط تولید و از کنار هد جت پرینتر، جوهر بر اساس تکنولوژی دستگاه از هد خارج شده و بر روی محصول و یا بسته بندی آن پاشیده شده و بلافاصله خشک میگردد.

 

انواع جت پرینت دستی

جت پرینترهای دستی از ابعاد و وزن پائین تری نسبت به انواع صنعتی خود برخوردارند، از اینرو میتوان به سادگی آنها را در دست گرفت و با کشیدن هد آنها بر روی محصول عملیات پرینت بر روی محصول را اجرا نمود. این دسته از چاپگرهای دستی، از امکانات کمتر، قابلیت چاپ با تیراژ بسیار پائین تر (حداکثر تا حدود 1000 پرینت در روز) و در نتیجه قیمت کمتر نسبت به انواع صنعتی خود برخوردارند.

کسب اطلاعات لازم در مورد جت پرینتر

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()